DM Spækhugger Praktisk Info

Senest opdateret: Torsdag, 04. maj 2017 Skrevet af Kapsejlads

 

          Sejlklubben Lynetten        

 

DS – DM

For

Spækhugger

Sejlklubben Lynetten
17 – 19. august 2017

 

 

 

                                          Praktisk Info      

 

Øverst på formularen

 

·Udskriv

·E-mail

Inden stævnet

 

Da stævnet er et Danmarks Mesterskab er der en række formalia der skal være overholdt. Senest ved registreringen skal Sejlklubben Lynetten modtage dokumentation for alle besætningsmedlemmers medlemskab af en sejlklub under DS (gælder ikke udenlandske både, der ikke kan modtage titlen Danmarksmester).

 

Formular til dokumentation af medlemskab af klub kan findes her.

 

Såfremt ejer ikke er om bord under stævnet skal der yderligere udfyldes en låneerklæring, dokument findes her.

 

Ønskes udskiftning af besætningsmedlem, eller ønskes der at sejle med et andet sejlnummer end båden er registeret med udfyldes ansøgningsskema. Udskiftning kan først finde sted efter kapsejladskomitéens godkendelse af ansøgningen. Udfyldt ansøgningsskema afleveres på bureauet ved registrering.

 

Placering af både

 

Deltagende både ligger gratis i Margretheholms havn – S/K Lynetten under stævnet samt 3 dage før og 3 dage efter stævnet.

 

For at ligge gratis skal båden forsynes med en mærkat, der udleveres ved registreringen eller efter aftale med stævneleder Rahlf Nielsen, aftenmatch@lynetten.dk.

 

Før, under og efter stævnet kan både placeres på ledige pladser i Havnen.

 

Camping

 

Der er mulighed for at opsætte campingvogn el.lign. på Sejlklubben Lynettens landplads – efter aftale med stævneledelsen.

 

 Parkering

 

Der kan parkeres på særligt afmærkede områder på Sejlklubben Lynettens landplads.

 

Kranløft

 

Det vil være muligt at få løftet båden for at vaske bunden mod betaling af 200 kr. Kranløft vil blive foretaget af S/K Lynettens personale onsdag d. 16. august i tidsrummet 9 - 15. Kranløft bookes ved henvendelse til stævneleder Rahlf Nielsen (aftenmatch@lynetten.dk) senest mandag d. 14. august kl. 9.

 

Bad og Toilet

 

Toilet og bad findes i Sejlklubben Lynettens klubhus.

 

Mod depositum på 50 kr. kan kort til toilet og bad udleveres i bureauet.

 

Tidsplan    

 

Onsdag d. 16. august
Bureauet er åbent for registrering kl. 16 – 21.

 

Torsdag d. 17. august
Kl. 7.30 – 9 Morgenmad i Klubhuset.
Kl. 8 – 9 Bureauet er åbent for registrering og afhentning af trackere. 
Kl. 11 Dagens første sejlads søges startet.
Efter dagens sidste sejlads: Aflevering af trackere i Bureauet.

 

Moleøl og mulighed for at købe pølser.
Kl. 19 Aftensmad i Klubhuset for dem der er tilmeldt og har betalt. 

 

Fredag d. 18. august
Kl. 7.30 – 8.30 Morgenmad i Klubhuset.
Kl. 8 – 9 Bureauet er åbent for afhentning af trackere 
Kl. 10 Dagens første sejlads søges startet
Efter dagens sidste sejlads: Aflevering af trackere i Bureauet.

 

Moleøl og mulighed for at købe pølser.
Kl. 19 Aftensmad i Klubhuset for dem der er tilmeld og har betalt. 

 

Lørdag d. 19. august
Kl. 7.30 – 8.30 Morgenmad i Klubhuset.
Kl. 8 – 9 Bureauet er åbent for afhentning af trackere 
Kl. 10 Dagens første sejlads søges startet
Efter dagens sidste sejlads: Aflevering af trackere i Bureauet.

 

Moleøl og mulighed for at købe pølser
Kl. 19 Festmiddag i Klubhuset for dem der er tilmeldt og har betalt. 
Tidspunkt for præmieoverrækkelse lørdag vil blive offentliggjort ved opslag.

 

Opslagstavle 

 

Officiel opslagstavle findes i vinduerne i Klubhusets sydøstlige gavl.

 

Husk! Der er ca. 5 sm fra Havnen og ud til Banen!

 

Stævneledelsen

Du kan hente Praktisk Info HER.

Thursday the 17th. S/K Lynetten, Refshalevej 200, 1432 K, tlf. 32 57 57 78. Joomla 3.0 templates. All rights reserved.